جوراب ژله ای پنتی

بازدید : 8952 | تاریخ : 1392/08/23 | به اشتراک بگذارید Share

280000ریال

جوراب ژله ای پنتی molly




جوراب شلواری پنتی molly  نخ این جوراب ۲۰ میباشد یعنی پارازین است

جوراب شلواری پنتی،  که در قسمت پشت پا گیپور طرح گل کار شده است

جوراب شلواری پنتی molly نازک است و بدلیل کیفیت عالی که در جنس نخ آن است، با کمی دقت باعث می شود که شما نگران پاره شدن آن نباشید.

این جوراب شلواری بسیار شیک و مناسب برای خانم های خوش سلیقه است.

و در رنگ مشکی تا سایز ۴۴ موجود است.

رنگ : سفید

سایز: لارج مناسب تا ۴۴

توجه :تمامی بسته ها در لفاف پوشیده ارسال میشوند و هیچ اسمی از محتوای بسته سفارشی بر روی بسته درج نمیشود.

عکس محصول به دلیل همراهی با قوانین کشور بسیار زیاد سانسور شده است.زمینه ی طوسی کار رنگ کرم پا میباشد.گیپور پشت جوراب بافته شده و برجسته میباشد.

جوراب ژله ای پنتی

توجه: نخ این جوراب ها ۲۰ میباشد بدین معنا که این جوراب ها پارازین میباشند بنابراین در هنگام استفاده دقت نمایید که ناخن شما به این جوراب گیر نکرده چون باعث نخ کش شدن و بد نماشدن جوراب میشود. توصیه میشود قبل از پوشیدن از دستکش نخی استفاده کنید تا دیگر نگران آسیب رسیدن به جوراب خود نباشید

توصیه قبل از خرید: برای خرید لباس توجه داشته باشید لباسی که خرید میکنید (جوراب شلواری هم شامل میشود) متناسب با اندامتان باشد بدین صورت که:

خانم های که اندام چاق و قد کوتاه دارند باید از لباس ها و جوراب شلواری های استفاده کنند که خطوط عمودی و طرح های فشرده تر در راستای عمود کار شده اند باشد تا اندام آنها کشیده تر و باریک تر نمایان شود.

خانم های که اندام لاغر وقد بلند دارند توصیه میشود که از لباس ها و جوراب شلواری های با طرح های افقی و شلوغ استفاده کنند تا اندام آنها پرمتناسب تر نمایان شود.

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.

اضافه کردن یک نظر

تصویر امنیتی:

عطر و ادکلن لالا لند سالها تجربه فروش عطر و ادکلن و اکنون فروشگاه اینترنتی خود را جهت فروش و توزیع محصولات زیبایی و آرایشی افتتاح کرده است با ما باشید

محصولات دارای رتبه برتر