تاپ و شلوارک POLAT YILDIZ

بازدید : 6404 | تاریخ : 1391/12/04 | به اشتراک بگذارید Share

495000ریال

تاپ و شلوارک POLAT YILDIZ کد۲۸۸




تاپ و شلوارک POLAT YILDIZ کد۲۸۸ طرح ببری

قسمت بالای سینه و بالای شلوارک این کار آبی ساده و قسمت زیر سینه و پایین زانو پارچه طرح ببری استفاده شده است.

روی سینه و شلوارک پاپیون کار شده است

خوش سلیقه بودن خود را به دیگران ثابت کنید!

مدل اصلی مطابق عکس زیر می باشد

http://www.bizna.ir/upload/shop/1442780107.jpg
روش شستشو: توصیه میشود برای طولانی تر شدن عمر این لباس ها و استفاده بهتر مشتریان عزیز از این دسته  لباس ها در شستشو با دست شسته شود. استفاده از شامپو یا مشکین تاژ به جای پودر توصیه میشود

به گفته دکتر چارلز جبرا، استاد میکروبیولوژی دانشگاه آریزونا، لباس‌های زیر یکی از اصلی‌ترین منابع انتشار میکروب در فضاهای بسته و مرطوب‌ هستند. به همین دلیل بهتر است که هنگام شستشو با سایر لباس‌ها، درون یک محفظه قرار نگیرند.

از طرف دیگر، ممکن است آلودگی لباس های دیگر به لباس زیر سرایت کند و موجب تحریک پوستی، یا حتی عفونت دستگاه تناسلی شود.

به عقیده دکتر جبرا، لباس‌های زیر باید با آب کاملا داغ و مواد شوینده شسته شوند و برای خشک شدن زیر نور مستقیم آفتاب قرار گیرند. او همچنین برای پیشگیری از ماندگاری میکروب‌ها در ماشین‌ لباس‌شویی توصیه کرد که پس از هر سه یا چهار بار استفاده، یک دور آن را به صورت خالی و با ریختن مواد ضدعفونی‌کننده ، روشن کنید.

نگه داری از لباس های با بافت نخ :
یکی از مسائل مهمی که باعث دوام لباس ها بخصوص نخ می شوند .نحوه ی شست و شوی آن است .اگر لباستان را می خواهید در ماشین لباس شوئی بیاندازید و ماشین آنها را برای شما بشویید برای تی شرت ها و پیراهن هایی از جنس نخ دمای مناسب ۴۰ درجه می باشد ، و برای لباس های نخی که جنس ظزیف تری دارند مانند لباس زیرتان را با دمای ۳۰ درجه بشویید . و از دماهای بالاتر از مقدار گفته شده ، بپرهیزید و اگر خودتان با دست این لباس ها را می خواهید بشویید ، بهتر است که خیلی آنها را نشویید زیرا نخ بافت ظریفی دارد و زود از بین می رود .
از آب ژاول نیز می توانید برای تمیز تر شدن لباس هایتان استفاده کنید و هیچ مانعی وجود ندارد اما خاطرتان باشد نباید لباستان را مدت زیادی در آب ژاول قرار دهید  چون مسلما اگر لباستان مدت زیادی در در مایع سفید کننده به سر ببرد بافت هایش از بین می رود . و در ضمن اگر لباستان رنگی است مواظب آب ژاول باشید که به لباستان نریزد ، که لباستان لک شود .
 

اضافه کردن یک نظر

تصویر امنیتی:

عطر و ادکلن لالا لند سالها تجربه فروش عطر و ادکلن و اکنون فروشگاه اینترنتی خود را جهت فروش و توزیع محصولات زیبایی و آرایشی افتتاح کرده است با ما باشید

محصولات دارای رتبه برتر